• Este sitio usa cookies. Para continuar usando este sitio, se debe aceptar nuestro uso de cookies. Más información.

Halo 3 ya suma más de un millón de reservas

Slaanesh

Miembro Activo
#1
Nota de prensa:​

“HALO 3” SUMA MÁS DE UN MILLÓN DE RESERVAS

El juego de Xbox 360® bate todos los records de la industria y se presenta como el lanzamiento más importante del año

Madrid, 9 de agosto de 2007. La cuenta atrás del juego más esperado continúa a buen ritmo. El lanzamiento de “Halo 3” pretende ser el más exitoso de toda la historia del entretenimiento y las reservas confirman esta posibilidad. Microsoft ha anunciado hoy que el juego exclusivo de Xbox 360 ya suma más de 1 millón de reservas en todo el mundo.

La mayoría de comercios acepta reservas de las tres versiones del juego: la Normal, la Limitada y la Legendaria. De hecho, la demanda de la Edición Legendaria ha superado todas las expectativas y se espera que esta versión esté agotada cuando el juego salga a la venta el 26 de septiembre. Con todos estos datos, los vendedores de videojuegos han confirmado que las reservas de “Halo 3” son las mayores de la historia.

“Halo 3, será uno de los principales juegos de año y, sin duda, uno de los mejores juegos de Xbox 360. La campaña de reserva de ‘Halo 3’ en Game está siendo todo un éxito”, ha señalado Pablo Crespo, Director General de GAME.

"Va a ser el bombazo del año, así lo indican nuestras reservas online y el interés de nuestros clientes”, ha añadido Augusto Pereira, Responsable del Departamento de Compra de Software de FNAC.

 
#4
Halo 3 el juego más reservado de la historia con más de 1 millón de uds.

'Halo 3' Becomes Fastest-Selling Pre-Ordered Video Game in History, Soaring Past 1 Million Milestone

Si hace meses algunas tiendas decian que se habían reservado 4 millones ahora Ms dice que las reservas seguras y oficiales superan el millón de unidades convirtiendose en el juego más rapidamente ha alcanzado esa cifra en lo relativo al número de reservas ;)

EDMOND, Wash., Aug. 9 /PRNewswire-FirstCall/ -- As the countdown continues for the entertainment event of the year -- the launch of "Halo(R) 3" -- the video game continues to set records and establish new precedents for an entertainment launch. Today, Microsoft Corp. announced that preorders in North America for the exclusive Xbox 360(TM) title have exceeded the 1 million milestone. In addition, Microsoft unveiled the first exciting details of upcoming promotions from leading consumer brands, including Mountain Dew, 7-Eleven, Pontiac, Comcast and Burger King Corp.

(Logo: Newscom Search )

In a strategy utilized in other big entertainment launches, retailers around the world have begun taking preorders, enabling consumers to order one of the three versions of "Halo 3": Standard Edition, Limited Edition and the ultra-collectible Legendary Edition. In fact, demand has been so strong for the Legendary Edition of the game that it is expected to be sold out by the time the game launches on Sept. 25. Retailers have also noted that the presales for "Halo 3" are the fastest in video game history.

"What we've experienced is nothing short of phenomenal," said Bob McKenzie, senior vice president of merchandising at GameStop Corp. "'Halo 3' has eclipsed many previous records and will prove to be one of the must-have items of 2007."

"The excitement for 'Halo 3' is incredible," said Jill Hamburger, vice president of movies and games at Best Buy. "From our preorders online and the buzz we're hearing in our stores, we know this release is going to be one of the biggest entertainment events of the year. We're thrilled to be able to bring it to our customers."

For the first time in video game history and on par with the scope of major movie releases, some of the world's biggest consumer brands have aligned to support the launch. Many plan to offer a variety of promotions that give consumers the opportunity to obtain unique "Halo 3"-branded products and prizes and participate in one-of-a-kind "Halo 3"-themed events.

"This September, 'Halo 3' will push video game entertainment into the forefront of mainstream culture," said Chris Di Cesare, director of creative marketing at Microsoft. "Teaming up with some of the world's strongest and most recognizable brands is trailblazing new paths and cementing video games as big entertainment on par with major event films, and is a testament to the excitement and anticipation intrinsically linked to 'Halo 3.'"

Mountain Dew will unveil the first beverage co-branded with a video game, Mountain Dew Game Fuel. Game Fuel has the same great taste of Mountain Dew with an invigorating blast of citrus cherry flavor and added caffeine for maximum intensity. Game Fuel will come in 20-ounce bottles, 2-liter bottles and 12-packs of 12-ounce cans and will be available nationwide for a limited time starting Aug. 13, 2007.

7-Eleven today confirmed its plans to support the launch of "Halo 3" through a variety of in-store promotions, including three "Halo 3"-branded collectible Slurpee cups. In addition, 7-Eleven will run a "Halo 3" promotion with Mountain Dew Game Fuel and Doritos, with thousands of "Halo 3"-themed prizes, including, as grand prize, a chance to win a role as a voice actor in the upcoming Xbox 360 video game, "Halo Wars(TM)," by Ensemble Studios. In a few select markets, Mountain Dew will offer a special-edition aluminum bottle of Mountain Dew Game Fuel with an exclusive design created by Bungie Studios, the developers of "Halo 3." This bottle will be available in very limited quantities, making it a highly sought-after collector's item.

Pontiac will provide consumers with several exclusive "Halo 3"-related opportunities. It will host Pontiac Gamers Garage events in select locations, providing consumers with a chance to play the game for the first time before its release. In addition, in support of the launch of its upcoming high-performance G6 GXP Street, Pontiac will provide 1,000 consumers with a copy of the game, and one lucky gamer will win a limited-edition "Halo 3" G6 GXP Street car.

Burger King Corp. will continue its sponsorship of Xbox 360 with national, in-restaurant support from Sept. 24 through Oct. 22. "Halo 3"-themed packaging will offer customers access to exclusive content by logging on to http://www.bk.com/halo3 beginning Sept. 23. Graphics will be featured on select packaging, including the 42-ounce cup and King FRYPOD(TM).

Comcast has also joined the "Halo 3" campaign and will host exclusive video content, including user-generated movies and machinima, on its Web sites Game Invasion and http://www.ziddio.com. Comcast will also feature standard- and high-definition "Halo 3" videos on its signature ON DEMAND service.

"Halo 3" is also the official sponsor of the Projekt Revolution tour this summer, which includes bands Linkin Park and My Chemical Romance. Exclusive "Halo 3" VIP events will take place in select cities on the tour, where attendees will receive "Halo 3"-themed merchandise and have an opportunity to meet the members of Linkin Park.

More About Halo

"Halo 3," the final chapter in the groundbreaking "Halo" trilogy, is set to shatter day-one entertainment sales records when it is released worldwide beginning Tuesday, Sept. 25. Created by legendary developer Bungie Studios and exclusive to the Xbox 360 video game and entertainment system, "Halo 3" will set a new standard for interactive storytelling and social gaming by engaging consumers worldwide in the epic battle of Master Chief(TM) to save humankind.

In November 2004, the world's view of video games changed forever with the release of "Halo 2," which generated a record-setting $125 million (U.S.) in sales within the first 24 hours and changed the way people think about interactive entertainment. Three years later, it remains the most-played game on Microsoft's Xbox LIVE(R) online gaming and entertainment network, with nearly 1 billion hours of online gaming logged to date.

About Bungie Studios

Bungie Studios was founded in 1991 with two goals: to develop games that combine brilliant technology, beautiful art, intelligent stories and deep gameplay, and then sell enough of those games to achieve its real goal of total world domination. Over the past 10 years it has produced games such as the "Marathon Trilogy" and the first two "Myth" games, hailed as classics by critics and gamers around the world. Bungie's "Halo" franchise is an international award-winning action title that has grown into a global entertainment phenomenon, selling more than 14.8 million units worldwide, logging nearly 1 billion hours of multiplayer action on Xbox LIVE, and spawning action figures, books, a graphic novel, apparel and more. Bungie is currently at work on "Halo 3," which represents the third chapter in this "Halo" trilogy and is slated for release in 2007. More information on Bungie can be found at Welcome to Bungie Studios : Hold RB To Ride Brokeback!.

About Microsoft Game Studios

Microsoft Game Studios is a leading worldwide publisher and developer of games for the Xbox(R) and Xbox 360 video game systems, the Windows(R) operating system and online platforms. Comprising a network of top developers, Microsoft Game Studios is committed to creating innovative and diverse games for Windows (http://www.microsoft.com/games), including such franchises as "Age of Empires(R)," "Flight Simulator" and "Zoo Tycoon(R)"; Xbox and Xbox 360 (Xbox.com | Xbox.com Home), including such games as "Gears of War" and franchises such as "Halo," "Fable(R)," "Project Gotham Racing(R)" and "Forza Motorsport(R)"; and MSN(R) Games (MSN Games - Free Online Games), the official games channel for the MSN network and home to such hits as "Bejeweled" and "Hexic(R)."
 
#5
En "apañol"

“HALO 3” SUMA MÁS DE UN MILLÓN DE RESERVAS

El juego de Xbox 360® bate todos los records de la industria y se presenta como el lanzamiento más importante del año

Madrid, 9 de agosto de 2007. La cuenta atrás del juego más esperado continúa a buen ritmo. El lanzamiento de “Halo 3” pretende ser el más exitoso de toda la historia del entretenimiento y las reservas confirman esta posibilidad. Microsoft ha anunciado hoy que el juego exclusivo de Xbox 360 ya suma más de 1 millón de reservas en todo el mundo.

La mayoría de comercios acepta reservas de las tres versiones del juego: la Normal, la Limitada y la Legendaria. De hecho, la demanda de la Edición Legendaria ha superado todas las expectativas y se espera que esta versión esté agotada cuando el juego salga a la venta el 26 de septiembre. Con todos estos datos, los vendedores de videojuegos han confirmado que las reservas de “Halo 3” son las mayores de la historia.

“Halo 3, será uno de los principales juegos de año y, sin duda, uno de los mejores juegos de Xbox 360. La campaña de reserva de ‘Halo 3’ en Game está siendo todo un éxito”, ha señalado Pablo Crespo, Director General de GAME.

"Va a ser el bombazo del año, así lo indican nuestras reservas online y el interés de nuestros clientes”, ha añadido Augusto Pereira, Responsable del Departamento de Compra de Software de FNAC.

--fin--

Acerca de Halo
“Halo 3,” la última entrega de la revolucionaria trilogía “Halo 3”, está preparada para batir todos los récords de ventas de la historia del entretenimiento en su lanzamiento mundial los días 25 y 26 de septiembre. Desarrollado por Bungie Studios, el juego exclusivo de Xbox 360 subirá el listón en el juego social y la narración interactiva. En esta épica aventura, el Jefe Maestro deberá salvar a la humanidad de una terrible amenaza.

En noviembre de 2004 el mundo de los Videojuegos cambió para siempre con el lanzamiento de “Halo 2”, que recaudó la cifra record de 125 millones de dólares en 24 horas. Tres años después continúa siendo el juego más popular en Xbox LIVE, con cerca de 1.000 millones de horas online de juego.

Acerca de Bungie Studios
Bungie fue fundada en 1991 con dos objetivos: desarrollar videojuegos que combinasen una extraordinaria tecnología y unos magníficos gráficos con historias inteligentes y una intensa jugabilidad, y además vender el suficiente número de videojuegos para lograr su verdadero objetivo, conquistar el mercado mundial. En los últimos 10 años ha producido juegos como Marathon Trilogy y los dos primeros Myth, elevados a la categoría de clásicos por los críticos y jugadores de todo el planeta. “Halo” es una saga de acción premiada en todo el mundo que se ha convertido en un fenómeno mundial, vendiendo más de 14,7 millones de unidades en todo el mundo, generando más de 800 millones de horas de acción multijugador en Xbox Live y abarcando desde figuras, libros y una novela gráfica hasta una próxima adaptación cinematográfica. En la actualidad Bungie está trabajando en “Halo 3”, que representa el tercer capítulo de la trilogía “Halo” y que verá la luz en 2007. Más información acerca de Bungie en Bungie.net
 

Skrat360

Nuevo Miembro
#6
una de ellas es mia jejejejeje
 
#7
Yo tampoco, pse...

De todas formas, no creo que sea Halo 3 el juego que mas reviente. Creo que quedan, por lo menos, dos o tres juegos que tambien van a pegar fuertisimo.

No digo titulos, pero cualquiera que sepa lo que queda por venir, puede adivinarlos.

Halo 3? Un juegazo, pero no el unico.
 
#8
Yo tampoco, pse...

De todas formas, no creo que sea Halo 3 el juego que mas reviente. Creo que quedan, por lo menos, dos o tres juegos que tambien van a pegar fuertisimo.

No digo titulos, pero cualquiera que sepa lo que queda por venir, puede adivinarlos.

Halo 3? Un juegazo, pero no el unico.

Lo mismo dije yo en un post anterior,hay títulos que, a lo mejor no al inicio como Halo,pero si más tarde,igual superan en ventas al Jefe.;)

Y decir que una de las legendarias es mia,jeje.:cool:
 

Slaanesh

Miembro Activo
#9
Mi edicion de colecionista todavia no esta reservada pero la reservare y yo creo que el unico que le puede batir es el mass effect, este año, y no creo.
 
#10
Y mas reservas que tendra, al final cuando salga habra vendido a la par del Gears y sino al tiempo. Este juego vende mucho y su online es adictivo como pocos.
Ya reservare el mio que de momento no lo he hecho.
Dudo que algun juego supere al jefe maestro en ventas aunque por calidad de juegos no sera. Sus rivales Mass Effect y Assasin's Creed.
 

Smaug

Nuevo Miembro
#11
Yo tampoco lo he reservado, pero no creo que tenga problemas para encontrar mi edicion coleccionista.

Mass Effect es su rival, pero no creo que vaya a vender tanto, 1 millon de reservas son muchas reservas xD