• Este sitio usa cookies. Para continuar usando este sitio, se debe aceptar nuestro uso de cookies. Más información.

Atascado en The last remnant

Hola amigos, vereis, me he atascado en este juego. Voy por el CD1, es la mision en la que vas solo con la guerrera (que te lo dice en Elyssion) por una mina, y al llegar al final, hay una puerta cerrada con un sello magico que pide la llave reliquia para entrar. Donde la puedo encontrar???

Hola, yo hace un par de meses que me pasé esa parte, y si no recuerdo mal, cuando llegas al cruce de caminos que hacia la izquierda lleva hasta la puerta que mencionas, tienes que tomar el de la derecha para llegar hasta la llave. Siento no ser muy exacto, pero es que hace mucho que me lo pasé, y no lo recuerdo con mucha exactitud.

De todas formas, he encontrado una guía en inglés por ahí y dice lo siguiente de esa zona:

Elysion
Emma and you will need to visit the next dungeon alone. No worries since the enemies here are easy enough to be handled by two people. To head there, talk to Emma in Hendler, standing near the stairs, in the upper level where component shop and guild hq is located. Check out the new recipes available in the component shop. Check your equipment and supplies, then talk to Emma when ready.
Numor Mine
Only you and Emma will be exploring this forsaken place. Don’t worry since the enemies here should be easy enough for two people to handle. You may want to save your dig count and harvest only dig points. There are several harvesting points in the second part of the mine which may yield recipes for customization.
Make your way to the Undeveloped Zone by taking the elevator in the northeastern tip of the Great Tunnel. Upon reaching the Undeveloped Zone, you’ll need to operate the gondola to reach the bottom floor. Be careful though, as the passing amoeba monsters may attack you while operating the gondola, resulting to an ambush. Make sure to make stops on the first two levels to get the treasure and check out the harvesting points.
In the last area, you must have the Stone of Marshall (#3) in order to open the door. Make sure to save before examining the door because there is a boss battle up ahead.
Mission: Defeat Namul Sin and Niram Sin
These two bosses act and fight as one. They don’t pose that much threat but make sure to keep your HP above 40% at least. You may save your AP for Emma and Rush to perform more powerful arts or you can just keep the pressure by activating whatever art you can use per turn. You’ll get a Triumph Belt as reward.
Watch the following scenes. Once back in control, use the transporter to return to Athlum.

Espero que te sea de ayuda, y logres continuar. ¡Suerte!

Me alegro de haberte ayudado, suerte con este juego. A ver si tengo algo más de tiempo, y le dedico yo también un rato. Aunque el Resident Evil 5 y el Dead Space me tienen absorbido... :023: